• fgnrt

News

Nantu à a polarizazione di l'onda elettromagnetica

A pruprietà chì l'orientazione è l'amplitude di l'intensità di u campu elettricu di l'onda elettromagnetica cambia cù u tempu hè chjamata polarizazione in l'ottica.Se stu cambiamentu hà una lege definita, hè chjamata onda elettromagnetica polarizzata.

(in seguito denominata onda polarizzata)

640

 

7 punti chjave per sapè nantu à a "polarizazione di l'onda elettromagnetica" sò:

 

1. A polarizazione di l'onda elettromagnetica si riferisce à a pruprietà chì l'orientazione è l'amplitude di l'intensità di u campu di l'onda elettromagnetica cambianu cù u tempu, chì hè chjamatu polarizazione in l'ottica.Se stu cambiamentu hà una lege definita, hè chjamata onda elettromagnetica polarizzata (in seguitu chjamata onda polarizzata).Se l'intensità di u campu elettricu di una onda elettromagnetica polarizzata hè sempre orientata in un pianu (trasversale) perpendiculare à a direzzione di propagazione, è u puntu finale di u so vettore di campu elettricu si move nantu à una pista chjusa, questa onda elettromagnetica polarizzata hè chjamata onda polarizzata piana.A trajectoria sagittale di u campu elettricu hè chjamata curva di polarizazione, è l'onda di polarizazione hè chjamata secondu a forma di a curva di polarizazione.

2. 2. Per una sola onda polarizzata di u pianu di freccia, a curva di polarizazione hè una ellissi (chjamata ellissi di polarizazione), per quessa hè chjamata onda polarizzata ellittica.Vistu da a direzzione di propagazione, se a direzzione di rotazione di u vettore di u campu elettricu hè in u sensu orariu, chì cunforma à a lege di l'helix right, hè chjamata onda polarizzata diritta;Se a direzzione di rotazione hè in senso antiorario è cunforma à a lege di l'elica sinistra, hè chjamata onda polarizzata a manca.Sicondu i paràmetri geometrichi di l'ellissi di polarizazione (vede i paràmetri geometrichi di l'ellissi di polarizazione), l'onda di polarizazione ellittica pò esse descritta quantitativamente, vale à dì, u rapportu assiale (u rapportu di l'assi longu à l'assi cortu), a polarizazione. angulu di direzzione (l'angulu oblicu di l'assi longu) è a direzzione di rotazione (rotazione diritta o manca).Una onda polarizzata ellittica cù un rapportu assiale uguale à 1 hè chjamata onda polarizzata circular, è a so curva di polarizazione hè un circhiu, chì pò ancu esse divisu in direzzione diritta o manca.À questu tempu, l'angolo di direzzione di polarizazione hè incerta, è l'angulu oblicu di l'orientazione iniziale di u vettore di u campu elettricu hè rimpiazzatu.L'onda di polarizazione ellittica chì u rapportu assiale tende à l'infinitu hè chjamata onda di polarizazione lineare.L'orientazione di u so vettore di campu elettricu hè sempre nantu à una linea recta, è l'angolo oblicu di sta linea recta hè a direzzione di polarizazione.À questu tempu, a direzzione di rotazione perde u so significatu è hè rimpiazzata da a fase iniziale di l'intensità di u campu elettricu.

3. Ogni onda di polarizazione ellittica pò esse scomposta in a somma di una onda di polarizazione circular di diritta (rapprisentatu da a marca di u pede R) è una onda di polarizazione circular di manca (rapprisentatu da a marca L).Se l'onda polarizzata linearmente hè scomposta in duie onde polarizzate circulari cù direzzione di rotazione opposta, e so amplitudes sò uguali è a so orientazione iniziale hè simmetrica à quella di l'onda polarizzata linearmente.

4. Ogni onda di polarizazione ellittica pò ancu esse scomposta in a somma di duie onde polarizzate lineari cù orientazione ortogonale.In generale, una di l'onda polarizzata linearmente hè orientata in u pianu horizontale (è perpendiculare à a direzzione di propagazione), chì hè chjamata onda polarizzata horizontale (rapprisentata da u marcu h);L'orientazione di l'altra onda polarizzata linearmente hè simultaneamente perpendiculare à l'orientazione è a direzzione di propagazione di l'onda polarizzata orizzontalmente sopra, chì hè chjamata onda polarizzata verticalmente (rappresentata da a marca V) (u vettore di campu elettricu di l'onda polarizzata verticalmente hè orientatu). longu u filu di piomba solu quandu a direzzione di propagazione hè in u pianu horizontale).I vettori di u campu elettricu di i dui cumpunenti d'onda polarizzati linearmente anu una somma di ampiezza differente è una somma di fase iniziale differente.

5. U listessu onda polarization ellittica pò esse discrittu quantitatively micca solu da i paràmetri geomètrica di l'ellissi polarization, ma dinù da i paràmetri trà dui cumpunenti di polarization circular rotating counter o dui cumpunenti polarization lineale orthogonal.A mappa di u circulu di polarizazione hè essenzialmente a prughjezzione di isoline di diversi paràmetri di polarizazione nantu à a superficia sferica in u pianu equatoriale.L'antenna chì trasmette è riceve onde elettromagnetiche hà proprietà di polarizazione definite, chì ponu esse numinate secondu a polarizazione di l'onda elettromagnetica in a direzzione di radiazione più forte quandu hè aduprata cum'è antenna trasmittente.

6. In generale, per ottene una trasmissione massima di putenza trà l'antenne di trasmissione è di ricezione, deve esse usata l'antenna di trasmissione è di ricezione cù e stesse proprietà di polarizazione.Sta cundizione di cunfigurazione hè chjamata cuncordanza di polarizazione.Calchì volta, per evitari l'induzione di una certa onda di polarizazione, anantennacù pruprietà di polarizazione ortogonale hè utilizatu, cum'è una antenna di polarizazione verticale ortogonale à una onda di polarizazione horizontale;L'antenna polarizzata circularmente destra hè ortogonale à l'onda polarizzata circularmente sinistra.Questa cundizione di cunfigurazione hè chjamata isolamentu di polarizazione.

7. L'isolamentu potenziale trà duie onde di polarizazione mutuamente ortogonale pò esse appiicata à diversi sistemi di polarizazione duale.Per esempiu, aduprendu una sola antenna cù funzione di polarizazione duale per realizà a trasmissione duale di canali o transceiver duplex;Dui antenne di polarizazione ortogonali separati sò aduprate per realizà a ricezione di a diversità di polarizazione o l'osservazione stereoscopica (cum'è film stereo).Inoltre, in i sistemi di rilevazione di l'infurmazioni cum'è a rilevazione remota è u ricunniscenza di u mira di radar, a pruprietà di polarizazione di l'onda sparse pò furnisce infurmazioni supplementari in più di l'infurmazioni di amplitude è di fase.

Tel: (028) 84215383

Indirizzu: No.24-2 Longtan Industrial Urban Park, Chenghua District, Chengdu, Sichuan, China


Tempu di post: May-06-2022