• fgnrt

News

Cinque prublemi chjave in a perforazione

Drill Bit, cum'è l'uttellu più cumune in a trasfurmazioni di buchi, hè largamente utilizatu in a fabricazione meccanica, in particulare per u processu di buchi in i dispositi di rinfrescamentu, tubi di l'equipaggiu di generazione di energia, generatori di vapore è altre parti.

1Caratteristiche di a perforazione

U drill bit di solitu hà dui taglii principali.Durante a machining, u drill bit gira è taglia à u stessu tempu.L'angolo frontale di u drill bit diventa più grande è più grande da l'assi cintrali à u latu esterno, a vitezza di taglio di u drill bit più vicinu à u circhiu esterno hè più altu, è a velocità di taglio diminuisce versu u centru, è a velocità di taglio di u drill bit. u centru di rotazione di u drill bit hè zero.U bordu horizontale di u drill hè situatu vicinu à l'assi di u centru rotativu.U bordu laterale hà un grande angolo di rake ausiliari, senza spaziu di chip, è bassa velocità di taglio, cusì pruducerà una grande resistenza assiale.Se u bordu trasversale hè macinatu à u tipu A o C in DIN1414, è u tagliu vicinu à l'assi cintrali hà un angolo di rake pusitivu, a resistenza di tagliu pò esse ridutta è u rendiment di taglio pò esse significativamente migliuratu.

Sicondu e diverse forme, materiali, strutture, funzioni, etc. di i pezzi di travagliu, i drill bits ponu esse divisi in parechji tippi, cum'è drill bits d'acciaio d'alta velocità (frit drill twist drill, group drill, flat drill), carburu cementatu integrale. trapani, trapani per fori bassi indexable, trapani per fori profondi, trapani nesting è punte intercambiabili.

2Rottura di chip è rimozione di chip

U tagliu di u drill bit hè realizatu in un pirtusu strettu, è i patatine fritte deve esse scaricate attraversu a groove di taglio di u drill bit, cusì a forma di chip hà un grande impattu nantu à u rendiment di taglio di u drill bit.Forme di chip cumuni includenu chips di fiocchi, chips tubulari, chips d'agulla, chips spirali cunici, chips di nastri, chips in forma di fan, chips in polvere, etc.

A chjave di drilling - chip control

Quandu a forma di chip ùn hè micca adattata, i seguenti prublemi saranu:

Chips fini bluccanu u groove di u bordu, affettanu a precisione di perforazione, riducenu a vita di u drill bit, è ancu rompe u drill bit (cum'è chips in polvere, chips in forma di fan, etc.).

Chips long si avvolgenu intornu à u drill bit, impediscendu u funziunamentu, causannu danni à a drill bit o impediscendu u fluidu di taglio da entra in u foru (cum'è chips spirali, chips di nastri, etc.).

Cumu risolve u prublema di a forma di chip impropria:

L'effettu di rottura di chip è di rimozione di chip pò esse migliuratu aumentendu a velocità di alimentazione, alimentazione intermittente, grinding the cross edge, installing chip breaker, etc., rispettivamente o inseme, per eliminà i prublemi causati da chips.

Per a perforazione pò esse aduprata una perforatrice prufessiunali.Per esempiu, u bordu di rottura di chip cuncepitu hè aghjuntu in a groove di u drill bit per rompe i chips in chips più facilmente sbulicati.I detriti sò scaricati in modu fluidu longu a trinchera senza bloccu in a trinchera.Per quessa, u novu trapanu di rottura di chip ottiene un effettu di taglio assai più lisu cà u trapanu tradiziunale.

À u listessu tempu, u ferru di ferratura corta facilita u flussu di u refrigerante à u puntu di perforazione, migliurà ancu l'effettu di dissipazione di u calore è u rendiment di taglio durante u processu.Inoltre, perchè u bordu di rottura di chip recentemente aghjuntu hà penetratu in tutta a groove di a fresa, a so forma è a funzione pò ancu esse mantenuta dopu parechje volte di macinazione.In più di a migliione di a funzione sopra, vale a pena nutà chì u disignu rinforza a rigidità di u corpu di perforazione è aumenta significativamente u nùmeru di buchi perforati prima di una sola grinding.

3Precisione di perforazione

A precisione di un foru hè principalmente cumpostu di fatturi cum'è a dimensione di u foru, a precisione di a pusizione, a coaxiality, a rotondità, a rugosità di a superficia è a burr di u burr.

Fattori chì affettanu a precisione di u foru da esse machinatu durante a perforazione:

A precisione di clamping è e cundizioni di taglio di u trapanu, cum'è u portautensili, a velocità di taglio, a velocità di alimentazione, u fluidu di taglio, etc.

Dimensione è forma di bit, cum'è lunghezza di bit, forma di punta, forma di core, etc.

Forma di u travagliu, cum'è a forma di u latu di l'orifiziu, a forma di l'orifiziu, u grossu, u statu di serratura, etc.

Counterbore

L'esaminazione hè causata da l'oscillazione di u drill bit durante u processu.U swing di u supportu di l'arnesi hà un grande impattu nantu à u diametru di u foru è a precisione di pusizioni di u foru.Dunque, quandu u supportu di l'utensili hè seriu purtatu, un novu supportu d'arnesi deve esse rimpiazzatu in u tempu.Quandu drilling small holes, hè difficiule di misurà è aghjustà u swing, per quessa, hè megliu aduprà un drill di diametru chjucu grossu cù una bona coaxiality trà a lama è u stincu.Quandu s'utilice un trapanu di regrind per processà, u mutivu di a diminuzione di a precisione di u pirtusu hè soprattuttu per l'asimetria di a forma di spalle.U cuntrollu di a diffarenza di l'altitudine di u bordu pò frenà in modu efficace l'escavazione di u burato.

Rotondità di u foru

A causa di a vibrazione di u drill bit, u foru perforatu hè faciule per esse poligonale, è u muru di u pirtusu appare cum'è un mudellu di linea doppia.I buchi poligonali cumuni sò principalmente triangulari o pentagonali.U mutivu di u pirtusore triangulare hè chì u drill bit hà dui centri di rotazione quandu drilling, è vibranu à una freccia di scambiu ogni 600. U mutivu principale di a vibrazione hè chì a resistenza di cutting hè sbilanciata.Quandu u drill bit gira una volta, per via di a mala roundness di u pirtusu processatu, a resistenza hè sbilanciata durante a seconda rotazione di taglio.L'ultima vibrazione hè ripetuta di novu, ma a fase di vibrazione hà una certa deviazione, chì causanu e linee doppie nantu à u muru di u pirtusu.Quandu a prufundità di perforazione righjunghji un certu gradu, l'attrito trà u bordu di u bordu di perforazione è u muru di u foru aumenta, a vibrazione attenua, a involute sparisce, è a rotondità diventa megliu.Stu tipu di pirtusu hè in forma di funnel da a sezione longitudinale.Per a listessa ragione, i buchi di pentagonu è heptagon ponu ancu appare in u tagliu.Per eliminà stu fenominu, in più di cuntrullà fatturi cum'è a vibrazione di u collet, a diferenza di l'altezza di u tagliu, è a forma asimmetrica di u spinu è di a lama, si deve ancu piglià misure per migliurà a rigidità di u drill bit, aumentà a rata di alimentazione per ogni. rivoluzione, riduce l'angolo di daretu, è macinate a croce.

Perforà i buchi nantu à pendii è superfici

Quandu a superficia di taglio o di perforazione attraversu a superficia di u drill bit hè inclinata, curvata o scalata, a precisione di posizionamentu hè povira.À questu tempu, u drill bit hè tagliatu nantu à una sola parte radiale, chì riduce a vita di l'utensili.

Per migliurà a precisione di pusizioni, si ponu piglià e seguenti misure:

Perforà u foru centru prima.

.Mill u sediu di u pirtusu cù u mulinu finale.

U drill bit cun bona penetrazione è rigidità deve esse sceltu.

Reduce a velocità di alimentazione.

Trattamentu di Burr

Durante a perforazione, i burrs apparisceranu à l'entrata è l'uscita di u pirtusu, soprattuttu quandu si trasfurmanu materiali è platti sottili cù alta tenacità.U mutivu hè chì quandu u drill bit hè vicinu à drill through, u materiale da esse trasfurmatu averà deformazione plastica.À questu tempu, a parte triangulare chì deve esse tagliata da u bordu di u drill bit vicinu à u bordu esternu serà deformata è curvata versu l'esternu sottu l'azzione di a forza di taglio assiale, è più arricciata sottu l'azzione di u chamfer di u bordu esternu. di u drill bit è u bordu di a fascia di u bordu, furmendu curls o burrs.

4Cundizioni di trattamentu per a perforazione

U catalogu generale di i prudutti di perforazione cuntene a Tabella di Riferimentu di Parametri di Cutting Basic disposti secondu i materiali di trasfurmazioni.L'utilizatori ponu selezziunà e cundizioni di taglio per a perforazione in riferimentu à i paràmetri di taglio furniti.Sia a selezzione di e cundizioni di taglio hè apprupriata, deve esse ghjudicata in modu cumpletu da u tagliu di prova secondu fatturi cum'è a precisione di a machina, l'efficienza di a machina, a vita di u trapanu, etc.

1. Bit vita è efficienza prucessu

In a premessa di risponde à i requisiti tecnichi di a pezza da trasfurmà, l'usu propiu di u trapanu deve esse misuratu in modu cumpletu secondu a vita di serviziu è l'efficienza di trasfurmazioni di u drill.A distanza di taglio pò esse sceltu cum'è l'indice di valutazione di a vita di serviziu di u bit;A velocità di alimentazione pò esse selezziunata cum'è l'indice di valutazione di l'efficienza di a machinazione.Per i drill bits d'acciaio d'alta veloce, a vita di serviziu di u drill bit hè assai affettata da a velocità di rotazione, è hè menu affettata da a velocità di alimentazione per rivoluzione.Per quessa, l'efficienza di machining pò esse migliurata aumentendu a velocità di alimentazione per rivoluzione, mentre assicurendu una vita più longa di u drill bit.In ogni casu, deve esse nutatu chì, se a velocità di alimentazione per rivoluzione hè troppu grande, u chip s'ingrossa, causendu difficultà in u chip breaking.Dunque, hè necessariu di determinà a gamma di velocità di alimentazione per rivoluzione per una rottura di chip liscia attraversu u taglio di prova.Per i drill bits di carburu cementatu, ci hè un grande smusso in a direzzione di l'angolo negativu di u rake di u tagliu, è a gamma opzionale di velocità di alimentazione per rivoluzione hè più chjuca di quella di frese d'acciaio d'alta velocità.Se a velocità di alimentazione per rivoluzione supera stu intervallu durante u processu, a vita di serviziu di u drill bit serà ridutta.Siccomu a resistenza à u calore di u bit di carburu cementatu hè più altu ch'è quella di u bit d'acciaio d'alta veloce, a velocità di rotazione hà pocu influenza nantu à a vita di u bit.Dunque, u metudu di aumentà a vitezza rotativa pò esse aduttatu per migliurà l'efficienza di trasfurmazioni di u bit di carburu cimentatu è assicurà a vita di u bit.

2. L'usu raziunale di u fluidu di taglio

U drill bit hè tagliatu in un burato strettu, cusì u tipu di fluidu di taglio è u metudu di iniezione anu un grande impattu nantu à a vita di u drill bit è a precisione di machining di u foru.U fluidu di taglio pò esse divisu in soluble in acqua è insoluble in acqua.U fluidu di taglio insolubile in acqua hà una bona lubrificazione, wettability è resistenza di aderenza, è hà ancu a funzione di prevenzione di ruggine.U fluidu di taglio solubile in acqua hà una bona proprietà di rinfrescante, senza fume è senza inflammabilità.In cunsiderà a prutezzione di l'ambiente, u fluidu di taglio soluble in acqua hè statu largamente utilizatu in l'ultimi anni.In ogni casu, se u rapportu di diluzione di u fluidu di taglio soluble in acqua hè impropriu o u fluidu di taglio si deteriora, a vita di l'utensile serà assai accurtata, cusì l'attenzione deve esse pagata in usu.Ch'ella sia un fluidu di taglio soluble in acqua o insolubile in acqua, u fluidu di taglio deve ghjunghje à u puntu di taglio cumplettamente in usu, è u flussu, a pressione, u numeru di ugelli, u modu di rinfrescante (rinfrescante internu o esternu), etc. deve esse strettamente cuntrullatu.

5Riaffilatura di punta di trapanu

Giudiziu di drilling regrinding

I criteri per a rimozione di u drill bit sò:

Purtate quantità di tagliente, punta croce è bordu cù punta;

Precisione dimensionale è rugosità di a superficia di u foru machinatu;

Culore è forma di chips;

Resistenza à u tagliu (corrente di spindle, rumore, vibrazione è altri valori indiretti);

A quantità di trasfurmazioni, etc.

In l'usu attuale, i criteri precisi è convenienti saranu determinati da l'indicatori sopra in cundizzioni specifiche.Quandu a quantità di usura hè usata cum'è u criteriu, u megliu periodu di regrinding economicu deve esse truvatu.Siccomu i parti principali di grinding sò u spinu di a testa è u bordu horizontale, cum'è l'usura eccessiva di u drill bit, l'usura eccessiva di u bordu, a grande quantità di grinding, è u numeru ridottu di volte di regrinding (u serviziu tutale). vita di u strumentu = a vita di serviziu di u strumentu dopu à regrinding× Tempi di regrinding), à u cuntrariu, accurtà a vita di serviziu tutale di u drill bit;Quandu a precisione dimensionale di u foru da esse machinatu hè aduprata cum'è u standard di ghjudiziu, u calibre di a colonna o u calibre di limitu deve esse utilizatu per verificà l'espansione di taglio è a non rettilineità di u foru.Una volta chì u valore di cuntrollu hè superatu, a re grinding deve esse realizatu immediatamente;Quandu a resistenza di taglio hè aduprata cum'è u standard di ghjudiziu, pò esse firmatu automaticamente immediatamente quandu supera u valore limite stabilitu (cum'è a corrente di spindle);Quandu a gestione di u limitu di quantità di trasfurmazioni hè aduttatu, u cuntenutu di ghjudiziu sopra deve esse integratu è i standard di ghjudiziu seranu stabiliti.

Metudu di macinazione di u drill bit

Quandu si riaffila u trapanu, hè megliu aduprà una machina speciale o una macina d'utensili universale, chì hè assai impurtante per assicurà a vita di serviziu è a precisione di a machina di u drill.Se u tipu di perforazione uriginale hè in bona cundizione di trasfurmazioni, pò esse reground secondu u tipu di perforazione originale;Se u tippu di perforazione originale hà difetti, a forma posteriore pò esse migliurata bè è u bordu cruciveru pò esse macinatu secondu u scopu di l'usu.

Prestate attenzione à i seguenti punti durante a macinazione:

Impedisce u surriscaldamentu è riduce a durezza di u bit.

U dannu nantu à u drill bit (in particulare i danni à u bordu di a lama) deve esse eliminatu cumplettamente.

U tippu di perforazione deve esse simmetricu.

Attentu à ùn dannà u tagliu di tagliu durante a macinazione, è sguassate i burrs dopu a macinazione.

Per i fori di carburu cementatu, a forma di macinazione hà un grande impattu nantu à u rendiment di a punta.U tippu di trapanu quandu abbanduneghja a fabbrica hè u megliu ottenutu per u disignu scientificu è e teste ripetute, cusì u tipu di bordu originale deve esse guardatu quandu si re grinding.


Tempu di post: 19-sep-2022