• fgnrt

News

Applicazione di waveguide ben in a cumunicazione

Cù a crescente dumanda di cumunicazione à alta velocità è larga banda, a cumunicazione d'onda millimetrica hè diventata una parte impurtante di a tecnulugia di cumunicazione muderna.Ucurva di guida d'ondahè unu di i cumpunenti basi in u sistema di alimentatore di guida d'onda è ghjoca un rolu vitale in a cumunicazione d'onda millimetrica.Questu articulu discuterà l'applicazione di i gomiti di guida d'onda in u campu di cumunicazione, è introducerà i prudutti di u coddu di guida d'onda sviluppati daChengdu Xixia Technology Development Co., Ltd., chì hè specializatu in u disignu, a produzzione è a vendita di cumpunenti passivi di microonde.

微信图片_20221019145433

U coddu di guida d'onda hè una struttura chì pò devià l'onda elettromagnetica chì si propaga in a guida d'onda da un certu angolo senza affettà e caratteristiche di propagazione di l'onda elettromagnetica.A curvatura di a guida d'onda pò cambià a direzzione di l'onda elettromagnetica in a guida d'onda è superà a flessibilità limitata di e guide d'onda dritte, per quessa hè largamente usata in i sistemi di cumunicazione à microonde.

Chengdu Xixia Technology Development Co., Ltd. furnisce una varietà di prudutti di guida d'onda, cumpresi i gomiti di guida d'onda curvati E-plane / H-plane, i gomiti di guida d'onda oblique E-plane / H-plane, è i gomiti di guida d'onda composti.Frà elli, u coddu di guida d'onda inclinata hè adattatu per bracciu longu, guida d'onda grande, larghezza di banda stretta è applicazioni di bassa putenza.L'angolo di curvatura standard hè di 90 °, altri anguli di curvatura ponu esse persunalizati.A guida d'onda curva hè ancu fabbricata cù una machina di precisione per assicurà a qualità è l'affidabilità di u pruduttu.

 

2.1

In più di i prudutti standard, Chengdu Xixia Technology Development Co., Ltd. furnisce ancu servizii di trasfurmazioni di precisione persunalizati per cumpunenti di microonde.A tecnulugia di core di a cumpagnia è a cumpetenza in i cumpunenti passivi di microonde guarantiscenu a qualità di i prudutti di curvatura di guide d'onda persunalizati, dendu à i clienti soluzioni su misura è risponde à e so bisogni specifichi.

A curvatura di guida d'onda hè largamente usata in a cumunicazione.In i sistemi di cumunicazione à alta freccia, u spaziu di stallazione hè limitatu, è u coddu di guida d'onda pò fà un usu raghjone di u spaziu limitatu, simplificà a struttura di u sistema, è riduce u pesu è u costu di u sistema.U coddu di guida d'onda hè una parte essenziale in u disignu di l'equipaggiu d'alta frequenza, è a so prestazione è a qualità affettanu direttamente a qualità di cumunicazione.

Per riassume, u coddu di guida d'onda hè un cumpunente chjave in u sistema di alimentatore di guida d'onda è ghjoca un rolu vitale in a cumunicazione d'onda millimetrica.Chengdu Xixia Technology Development Co., Ltd. furnisce una varietà di prudutti di u coddu di guida d'onda d'alta qualità è servizii di trasfurmazioni di precisione per risponde à e diverse esigenze di i clienti.A curvatura di guida d'onda hè largamente usata in a cumunicazione è hè diventata una parte impurtante di a tecnulugia di cumunicazione muderna.


Tempu di Postu: Apr-03-2023