• fgnrt

News

Cumpunenti avanzati d'onda millimetrica è terahertz per una precisione d'alta frequenza

ChengduXexa Techhè un fabricatore leader di cumpunenti di microonde è d'onda millimetrica d'alta prestazione.Fundata in u 2007, a cumpagnia hè specializata in u disignu, a produzzione è a vendita di i dispositi passivi à microonde, cumpresi i dispositi d'onda millimetrica è i dispositi passivi terahertz.Forniscenu ancu servizii di machinazione di precisione persunalizati per cumpunenti di microonde.

I nostriAntenna cornu WR3è WR2.8 Waveguide sò i nostri prudutti più populari è sò ideali per l'applicazioni di precisione d'alta frequenza.Alta precisione, bona prestazione, è diversi altri benefici, discrimu i nostri punti di vendita principali in dettaglio quì sottu.

Antenna cornu WR3:

I nostri antenni di cornu WR3 sò largamente usati in applicazioni mmWave in a gamma di freccia 220-325 GHz.A struttura di l'antenna di cornu aiuta à furnisce un mudellu di radiazione più largu, chì hè essenziale per parechje applicazioni.U disignu compactu presenta un altu guadagnu, lobi laterali bassi, VSWR bassu è una purezza di polarizazione eccellente.

Cum'è un fornitore di fiducia è affidabile, Chengdu Xixia Technology Development Co., Ltd. offre antenne di cornu WR3 d'alta qualità cù prestazioni stabile è una larga gamma di opzioni di persunalizazione.Assicurendu chì ogni pruduttu chì fabricamu risponde à i più alti standard di qualità è satisfaczione di i clienti.

Guida d'onda WR2.8:

Un altru pruduttu chì offremu hè a guida d'onda WR2.8, chì hè una scelta cumuni per l'applicazioni di precisione d'alta frequenza.Havi un intervallu di freccia di 260-400 GHz è furnisce alta precisione è bassa perdita quandu trasmette signali.Cù u so design compactu, a bassa perdita di inserzione è a capacità di gestione di alta putenza, a guida d'onda WR2.8 hè a scelta perfetta per parechje applicazioni.

Cù parechji anni di sperienza in a produzzione di cumpunenti passivi di microonde, Chengdu Xixia Technology Development Co., Ltd. offre una larga gamma di guide d'onda WR2.8 persunalizati per risponde à i bisogni di ogni applicazione.Hè a nostra missione di furnisce prudutti d'alta qualità è servizii cumpleti per risponde à i bisogni di i clienti.

I nostri prudutti sò famosi per a so alta frequenza, alta precisione è bona prestazione.Le nostre antenne a corno WR3 e le guide d'onda WR2.8 sono ideali per una varietà di applicazioni che vanno da militari e aerospaziali à cumunicazioni è ricerca scientifica.Mantenemu i più alti standard di qualità in tuttu u nostru prucessu di cuncepimentu è di produzzione, assicurendu chì ogni pruduttu chì fabricamu supera l'aspettattivi di i nostri clienti.

Avemu un forte impegnu à a satisfaczione di u cliente è a nostra squadra hè sempre pronta à risponde à e dumande di i clienti è furnisce cunsiglii esperti.Chengdu Xixia Technology Development Co., Ltd. apprezza a fiducia di i clienti è s'impegna à furnisce i migliori prudutti è servizii.

In cunclusione, i nostri cumpunenti d'onda millimetrica è i cumpunenti passivi terahertz sò critichi per l'applicazioni di precisione d'alta frequenza.I nostri antenne WR3 Horn è WR2.8 Waveguides sò prudutti innovatori chì furnisce un rendimentu superiore, è l'impegnu di a nostra cumpagnia per a qualità è a satisfaczione di i clienti ci hà fattu un partner affidabile in l'industria.Cridemu chì i nostri prudutti ghjucanu un rolu impurtante in a migliurà a vostra attività è aspittemu di travaglià cun voi.


Tempu di post: 29-mar-2023